E-MAILMARKETING





E-mailmarketing

Doelgerichte en directe communicatie

Steeds meer organisaties stappen over van drukwerkreclame op e-mailmarketing. E-mailmarketing zorgt voor een snelle verspreiding, lage kosten en een goede call-to-action. Drie redenen waarom e-mailmarketing effectiever is dan folders en/of flyers. E-mailmarketing biedt, ondanks de strenge telecomwet, nog steeds genoeg mogelijkheden voor organisaties. Het succes is echter afhankelijk van de partij die uw mailings beheert. Naast onze standaard e-mailmarketing pakketten bieden wij ook extra services aan, zoals het volledig uitvoeren van de e-mailmarketing en het verzorgen van alle mailings.

Onze e-mailmarketing software

HV Media werkt met betrouwbare en eenvoudige e-mailmarketing software. Onze software werkt volledig volgens de richtlijnen vanuit de telecomwet, maar biedt wel diverse interessante functionaliteiten. Naast het zeer eenvoudig maken en bewerken van uw nieuwsbrieven en mailings, kunt u via onze e-mailmarketingsoftware ook volledig de statistieken beheren. Zo kunt u analyseren wie uw mailing openen, welke links zij aanklikken en welke vervolgstappen u op basis van deze interessante informatie kunt zetten. Zo kunt u aan de hand van deze statistieken verdere mailings (triggers) versturen.


Gratis e-mailmarketing proberen?

HV Media staat bekend om zijn klantvriendelijke en toegankelijke werkwijze. Wilt u eens kennis maken met onze klantgerichte werkwijze en ontdekken wat wij voor u kan betekenen? Ervaar zelf eens de mogelijkheden van e-mailmarketing tijdens een gratis demonstratie.

Hieronder vindt u een overzicht van onze standaard e-mailmarketingpakketten. U kunt telefonisch contact met ons opnemen om de mogelijkheden verder door te spreken. Bel 0416 531034 en informeer wat wij voor u kan betekenen.

Succesvolle e-mailmarketing tips

HV Media beschikt over de kennis en ervaring op het gebied van succesvolle e-mailmarketing campagnes. Hieronder geven wij enkele succesvolle e-mailmarketing tips.

Doelgroepsegmentatie
Door uw contactenlijsten goed te segmenteren, kunt u het bereik van uw mailings verfijnen en zo exact schakelen op inhoud en triggers. E-mailmarketing is als jagen. Als e-mailmarketing wordt ingezet, is het van groot belang dat men de campagne doelgericht op de doelgroep realiseert.

Herkenbare huisstijl
Laat uw huisstijl goed terugkomen binnen uw mailings, zodat men uw organisatie in uw e-mailmarketing herkent.

Actie is reactie
Zorg voor een goed vervolg op de e-mailmarketing. Stel triggers in, door op basis van het klikgedrag binnen de mailings nadere informatie of acties aan te bieden.

Persoonlijk
Stel uw mailings persoonlijk in. Spreek niet in meervoud, maar begin met een persoonlijke aanhef.

Kort maar krachtig
Maak geen lange mailings. Zorg dat men getriggerd wordt door een aansprekend onderwerp en een korte, maar krachtige inhoud.


Basis

€ 35,- /maand

  • 1.000 e-mailcredits
  • Uitgebreide statistieken
  • Gratis handleiding
  • Reclamevrij
  • Opstartkosten: € 150,-

Pro

€ 45,- /maand

  • 2.500 e-mailcredits
  • Uitgebreide statistieken
  • Gratis handleiding
  • Reclamevrij
  • Opstartkosten: € 100,-

Platinum

€ 55,- /maand

  • 5.000 e-mailcredits
  • Uitgebreide statistieken
  • Gratis handleiding
  • Reclamevrij
  • Opstartkosten: € 0,-



Direct uw doelgroep bereiken.
Start direct met e-mailmarketing!

Bereik direct de juiste doelgroep via e-mailmarketing!

OFFERTE AANVRAGEN