ALMKERK – Vrijdagmiddag heeft wethouder Matthijs van Oosten uit handen van internetondernemer Henri Verhagen het eerste exemplaar ontvangen van het nieuwe ondernemersmagazine ‘HOOG’. ‘HOOG’ is het nieuwe ondernemersmagazine van de gemeente Altena dat de ondernemersverhalen vertelt van diverse ondernemers in de gemeente Altena. In het magazine lezen we over het effect van online marketing op ondernemers.

Het magazine ‘HOOG’ is een bijzondere, eenmalige zakelijke glossy. De glossy is speciaal ter ere van het 10-jarig jubileum van online marketing bureau HV Media uit Veen uitgebracht. “Het is een bijzonder magazine geworden. Ruim 44 pagina’s vol inspiratie voor ondernemers. 24 ondernemers vertellen wat online marketing hun onderneming heeft gebracht. Daarnaast leest men in het magazine ook waardevolle tips om zelf het maximale uit hun onderneming te halen”, vertelt online marketeer Henri Verhagen. Ook is er een bijzonder interview te lezen met burgemeester Egbert Lichtenberg en wethouder Matthijs van Oosten die hun visie geven op de ondernemers in de gemeente Altena.

Het magazine ‘HOOG’ valt deze week op de deurmat bij de relaties van online marketing bureau HV Media, maar zal later dit jaar ook huis-aan-huis op de deurmat vallen bij alle ondernemers uit de gemeente Altena.

10 jaar online marketing met de voeten in de klei

Het magazine is uitgebracht ter ere van het 10-jarig jubileum van online marketing bureau HV Media. Het bureau begon in 2011, zoals veel bedrijven letterlijk vanaf een zolderkamertje. Inmiddels is het online marketing bureau uitgegroeid tot de online specialist van de regio. “Als bedrijf is er veel veranderd in 10 jaar. We hebben inmiddels zo’n 175 bedrijven mogen optimaliseren. We zijn waanzinnig trots op de geweldige resultaten die we voor die mooie bedrijven hebben mogen betekenen. Dit jubileummagazine is een mooie kroon op 10 jaar HV Media. Het staat niet alleen stil bij de zakelijke successen en harde cijfers, het vertelt ook het verhaal van waardevolle zakelijke relaties en de impact die een sterke online marketing strategie voor ondernemers kan betekenen”, aldus Henri Verhagen.

De impact die online marketing voor bedrijven kan betekenen is één van de grote drijfveren achter het bureau. “Ik geniet ervan wanneer een klant ons belt om te vertellen dat er veel meer offerte-aanvragen zijn of hij meer klandizie krijgt in zijn winkel via online. Dan zie je dat we het verschil maken voor deze ondernemers. Als we over tien jaar nog evenveel lol hebben in ons werk en dezelfde omzet kunnen halen, dan teken ik daar vandaag nog voor. HV Media hoeft nooit het grootste online marketing bureau te zijn, we willen de beste zijn”, besluit de enthousiaste ondernemer.