Drie jaar geleden ging Henri Verhagen naar de Kamer van Koophandel om zijn internet marketing bureau in te schrijven in het handelsregister. Drie jaar later viert Henri Verhagen dit driejarig jubileum. Inmiddels is zijn internet marketing bureau van naam gewijzigd van New Day Media naar HV Media. Wat drie jaar geleden begon als bijverdienste is inmiddels uitgegroeid tot een volwaardig internet marketing bureau dat zich goed heeft gevestigd in het Land van Heusden en Altena. Tientallen regionale bedrijven rekenen al op de service en marketing expertise van het internet marketing bureau. Om het driejarig jubileum te vieren, trakteert HV Media vandaag op een compleet nieuwe website!

Met de nieuwe website van het internet marketing bureau loopt het bureau weer helemaal voorop in de nieuwe trends en ontwikkelingen. Deze WordPress website is voorzien van een frontend editor. Dit betekent dat de beheerder van de voorkant van de website de website volledig kan beheren. Daarnaast is de website responsive opgebouwd en wordt hij dus ook goed getoond op smartphones en tablets. Ook biedt de website tegenwoordig de mogelijkheid om online bestellingen te plaatsen. Een domeinnaam registreren of webhosting regelen kan nu tegenwoordig eenvoudig via onze website.

Benieuwd naar het ontstaan van internet marketing bureau HV Media? Bekijk onze geschiedenis op onze Over ons pagina. Hiermee heeft HV Media een mooi voorbeeld in handen om te demonstreren aan zijn klanten.